Výměny a vrácení zboží

Vážený zákazníku, v případě, že zboží, které jste si vybral nesplňuje Vaše požadavky, nebo požadujete výměnu zboží za větší, či menší velikost, postupujte prosím dle následujících pokynů.

  • zboží musí být doručeno do 14 dnů od data převzetí na adresu: ORKNEY s.r.o., Haštalská 27, Praha 1, Staré Město, 110 00
  • zboží musí být nepoužívané a vrácené v původním obalu
  • zboží prosím zabalte tak, aby při přepravě nedošlo k jeho poškození
  • přiložte kopii dokladu a vyplněný formulář, který je nezbytný k přijetí a následnému kladnému vyřízení výměny (ke stažení ZDE)
  • balík může být zaslán libovolným přepravcem (doporučujeme pojistit)
  • o přijetí balíku budete informován/a e-mailem

Reklamace zboží

V případě, že zboží přišlo poničené, nebo se jedná o výrobní vadu, postupujte prosím dle následujících pokynů.

  • přiložte kopii dokladu (ne starší 2 let) a vyplněný formulář, který je nezbytný k přijetí a následnému kladnému vyřízení reklamace (ke stažení ZDE)
  • zboží společně s kopií dokladu a reklamačním formulářem zašlete na adresu: ORKNEY s.r.o., Haštalská 27, Praha 1, Staré Město, 110 00
  • balík může být zaslán libovolným přepravcem (doporučujeme pojistit)
  • o přijetí balíku budete informován/a e-mailem

Přijímáme pouze reklamace v souladu § 619 obč. zák. Zboží nesmí být poškozeno mechanicky, nebo nesprávným používáním. Musí být správně udržováno. Dále dle § 599 obč. zák. reklamace musí být uplatněna bezodkladně, již při prvním náznaku jakékoliv vady.